Zyskaj więcej.
Kup bezpośrednio od Dyson.
Kupując urządzenie Dyson, wprowadzasz technologię przyszłości do swojego domu. A kiedy kupujesz je bezpośrednio od Dyson - online lub w sklepie stacjonarnym - dostajesz dostęp do ekskluzywnych technologii oraz korzyści Dyson, które nie są dostępne nigdzie indziej.

Ekskluzywne korzyści Dyson
Sprawdź wyjątkowe korzyści, z jakich możesz skorzystać kupując na Dyson.pl lub odwiedzając jeden z naszych sklepów stacjonarnych.
-
Ekskluzywne modele urządzeń Dyson
Odkryj modele urządzeń dostępne wyłącznie na Dyson.pl lub w sklepach stacjonarnych, wyposażone w ekskluzywną technologię taką jak filtracja HEPA lub dodatkowe akcesoria.
-
Limitowane wersje kolorystyczne
Poznaj naszą limitowaną ofertę wersji kolorystycznych urządzeń, która dostępna jest wyłącznie na Dyson.pl oraz w sklepach stacjonarnych Dyson.
-
Szeroki wybór akcesoriów dla Twojego urządzenia
Poszerz możliwości Twojego urządzenia Dyson z dedykowanymi akcesoriami oraz dodatkowymi końcówkami.
-
Personalizacja etui
Nadaj swojemu etui Dyson osobisty charakter korzystając z możliwości profesjonalnego wytłoczenia inicjałów przez naszych Ekspertów. Usługa jest dostępna w wybranych sklepach stacjonarnych Dyson.
-
Wygodna metoda płatności
Klarna pozwala na otrzymanie zamówienia przed dokonaniem płatności, z możliwością zapłaty w terminie 30 dni od nadania przesyłki, bez żadnych odsetek i dodatkowych opłat.
-
Aplikacja MyDyson™
Pobierz aplikację MyDyson™, aby uzyskać wsparcie, porady i wskazówki Ekspertów, informacje o promocjach i premierach nowych produktów oraz wyjątkowe oferty dla właścicieli urządzeń Dyson.
Kupuj na Dyson.pl
-
Testuj nasze urządzenia do 30 dni
W Dyson chcemy, aby każdy klient był w pełni zadowolony z zakupionych urządzeń. Jeśli wybrane urządzenie nie spełnia wszystkich Twoich oczekiwań lub zmienisz zdanie, możesz zwrócić produkt i otrzymać pełny zwrot pieniędzy. Dowiedz się więcej.
-
Gwarancja najlepszej ceny
Jeśli w ciągu 7 dni od zakupu produktu (z wyłączeniem akcesoriów i części zamiennych) na stronie Dyson.pl znajdziesz ten sam model po niższej cenie u jednego z Autoryzowanych Partnerów, zwrócimy Ci różnicę. Dowiedz się więcej.
-
Oferty z prezentami
Skorzystaj z wyjątkowych ofert z ekskluzywnymi akcesoriami w prezencie - dostępnych wyłącznie na Dyson.pl i w sklepach stacjonarnych.
-
Gwarancja Dyson
Kupując bezpośrednio od Dyson, masz pewność, że wszystkie produkty oraz akcesoria są oryginalne oraz objęte są 2-letnią gwarancją na części i robociznę (5-letnią w przypadku odkurzaczy przewodowych i oświetlenia Dyson, roczną – w przypadku akcesoriów i części zamiennych).
-
Zawsze darmowa dostawa
Niezależnie od wartości koszyka, dostawa zamówionych produktów jest bezpłatna. Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 3 do 4 dni roboczych. Dowiedz się więcej.
-
Dedykowane wsparcie
W razie jakichkolwiek pytań nasz Zespół Obsługi Klienta chętnie odpowie na Twoje pytania, pomoże rozwiązać problem z Twoim urządzeniem, a także udzieli przydanych porad i informacji. Zobacz dostępne formy kontaktu z nami tutaj.
Odkryj pełną gamę urządzeń Dyson
Zapisz się na bezpłatną stylizację włosów w Twoim mieście
Doświadcz profesjonalnej sesji stylizacji i poznaj inowacyjną technologię oraz akcesoria do stylizacji włosów Dyson.
Przetestuj urządzenia Dyson oraz zdobądź praktyczne wskazówki stylizacyjne.

Demonstracje i porady od Ekspertów Dyson
Wypróbuj produkty Dyson w naszych sklepach stacjonarnych. Skorzystaj z wyjątkowych korzyści dostępnych w naszych strefach, takich jak profesjonalna demonstracja, personalizacja etui czy bezpłatna sesja stylizacji włosów.
-
Wypróbuj przed zakupem
Z pomocą Ekspertów przetestuj urządzenia Dyson i zdobądź praktyczną wiedzę oraz wskazówki przed ich zakupem.
-
Urządzenia dopasowane do Ciebie
Poproś naszych Ekspertów o pomoc w dopasowaniu urządzeń do Twoich potrzeb.
-
Bezpłatna stylizacja włosów
Sprawdź wolne terminy i umów się na bezpłatną sesję stylizacji włosów w Twoim mieście.
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Dokonując zakupu online na stronie Dyson.pl lub w sklepie stacjonarnym Dyson, masz pewność, że wszystkie produkty oraz akcesoria są oryginalne.
Kupując bezpośrednio od Dyson, możesz oczekiwać specjalnych rabatów, dodatkowych akcesoriów lub edycji limitowanych. Odwiedź stronę promocji, aby dowiedzieć się więcej.
Możesz szybko uzyskać wsparcie i porady online – odwiedź naszą stronę wsparcia.
Jeśli Twoje urządzenie uległo awarii w okresie gwarancyjnym lub chcesz je zwrócić po zakupie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Tak, dołącz do społeczności MyDyson™ poprzez zapisanie się na newsletter lub pobierz aplikację MyDyson™, aby otrzymywać najnowsze wiadomości oraz wcześniejszy dostęp do nowych produktów i ofert.
Tak, opcja płatności Klarna pozwala na otrzymanie zamówienia przed dokonaniem płatności, z możliwością zapłaty w terminie 30 dni.
Rejestracja w aplikacji MyDyson™ i dodanie nowego urządzenia daje Ci dostęp do instrukcji, spersonalizowanego wsparcia, porad ekspertów oraz pewność, że urządzenie będzie objęte gwarancją. Produkt możesz również zarejestrować online, korzystając ze strony rejestracji urządzeń.
Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie są objęte darmową dostawą.
Po otrzymaniu potwierdzenia, że Twoje urządzenie zostało wysłane, użyj numeru śledzenia i podanego linku, aby monitorować przesyłkę.
Dołącz do Społeczności Dyson poprzez zapisanie się do newslettera tutaj, aby uzyskać wcześniejszy dostęp do promocji i ofert specjalnych oraz otrzymywać najświeższe informacje o premierach nowych produktów.
Sklepy stacjonarne Dyson znajdują się w galeriach handlowych i oferują profesjonalne porady zakupowe, testowanie produktów na miejscu oraz sprzedaż urządzeń, w tym również możliwość płatności ratalnych. RRSO 0% w 10, 20 lub 40 ratach — o szczegóły zapytaj eksperta Dyson w sklepie.
Dołącz do społeczności Dyson
Otrzymuj priorytetowy dostęp do ekskluzywnych ofert, informacje o nadchodzących promocjach i premierach produktów Dyson oraz personalizowane treści od Dyson zgodnie z Twoimi preferencjami.
