Warunki gwarancji Dyson
1. Co obejmuje gwarancja Dyson?
Gwarancja Dyson obejmuje naprawę lub wymianę (według uznania Dyson) urządzenia Dyson, jeżeli w okresie gwarancyjnym okaże się ono niesprawne z powodu wadliwych materiałów lub wykonania.
Podstawą gwarancji danego urządzenia Dyson jest oświadczenie gwarancyjne.
Dyson ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji wyłącznie za wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu Dyson, a ujawnione w okresie gwarancji.
Jeżeli jakakolwiek część nie jest już dostępna (np. poszczególne warianty kolorystyczne), Dyson zastąpi ją odpowiednią częścią zamienną.
2. Czego nie obejmuje gwarancja Dyson?
Urządzenia Dyson zostały zaprojektowane i wyprodukowane z myślą o stałej wysokiej wydajności w normalnych warunkach domowych. Jeśli pomimo korzystania z urządzenia Dyson zgodnie z jego przeznaczeniem ulegnie ono awarii w okresie gwarancyjnym, jesteśmy zobowiązani do jego naprawy lub wymiany.
Istnieją jednak pewne okoliczności, w których gwarancja Dyson nie obejmuje naprawy lub wymiany urządzenia. Nie ukrywamy ich, podając je małą czcionką. Poniżej znajduje się lista wyłączeń z zakresu ochrony gwarancyjnej:
- Normalne zużycie, w tym części, które mogą z czasem ulec zużyciu (np. bezpiecznik, pasek, szczotka, baterie, filtry itp.).
- Przypadkowe uszkodzenie.
- Uszkodzenie na skutek użytkowania niezgodnego z tabliczką znamionową.
- Uszkodzenia spowodowane nieprzeprowadzeniem zalecanej konserwacji urządzenia.
- Usuwanie zatorów. Jeśli dojdzie do zatkania urządzenia, należy w pierwszej kolejności sprawdzić szczegółowe informacje na temat jego odblokowania w instrukcji obsługi Dyson. Jeśli nadal nie masz pewności, jaka może być przyczyna zatkania, możesz się z nami skontaktować. Nasz ekspert podpowie Ci, co należy zrobić.
- Uszkodzenia spowodowane przez czynniki zewnętrzne, takie jak transport, warunki pogodowe, przerwy w dostawie prądu lub skoki napięcia.
- Awarie spowodowane okolicznościami pozostającymi poza kontrolą Dyson.
- Usterki spowodowane przez:
- Niedbałe lub niewłaściwe korzystanie, bądź niedbałą obsługę urządzenia.
- Korzystanie z urządzenia Dyson niezgodnie z instrukcją obsługi Dyson.
- Korzystanie z urządzenia Dyson do celów innych niż użytek domowy w kraju, w którym zakupiono urządzenie.
- Korzystanie z części połączonych lub zamontowanych niezgodnie z instrukcjami Dyson
- Korzystanie z części i akcesoriów innych niż oryginalne części i akcesoria Dyson.
- Nieprawidłowy montaż lub instalacja (z wyjątkiem przypadków, gdy zostały wykonane przez Dyson).
- Naprawy lub zmiany dokonywane przez podmioty inne niż Dyson, lub jej upoważnionych przedstawicieli.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące tego, co obejmuje gwarancja Dyson, chętnie pomożemy. Zobacz dostępne sposoby kontaktu z nami pod tym adresem.
3. Jakie są warunki gwarancji?
Warunki gwarancji Dyson są następujące:
- Należy powiadomić Dyson o ujawnieniu wady fizycznej urządzenia Dyson. Zawiadomienie powinno zawierać dane urządzenia Dyson oraz dokładny opis ujawnionej wady. Prosimy o niewysyłanie urządzeń przed uprzednim kontaktem z nami.
- Warunkiem przeprowadzenia jakichkolwiek prac serwisowych związanych z urządzeniem w ramach gwarancji jest okazanie dowodu dostawy/kupna. Należy pamiętać, że bez takiego dowodu wszelkie prace zostaną wykonane odpłatnie. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu lub dowodu dostawy.
- W przypadku ujawnienia wady fizycznej urządzenia Dyson objętej zakresem gwarancji, kupujący będzie zobowiązany do dostarczenia tego urządzenia na adres wskazany przez Dyson. Koszty transportu urządzenia Dyson zostaną pokryte przez Dyson.
- Wszystkie prace będą wykonywane przez pracowników Dyson lub jej autoryzowanych przedstawicieli.
- Wszystkie wymienione części staną się własnością Dyson.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- W przypadku zaistnienia zbiegu przesłanek odpowiedzialności z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, kupujący nie może żądać jednocześnie spełnienia świadczeń wynikających z tych dwóch źródeł odpowiedzialności, a skorzystanie przez niego z jednego świadczenia wyklucza możliwość ubiegania się o spełnienie świadczenia z drugiego tytułu odpowiedzialności.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub chcesz skorzystać z gwarancji na urządzenia Dyson, skontaktuj się z nami.
4. Od kiedy obowiązuje gwarancja Dyson?
Gwarancja firmy Dyson obowiązuje od dnia zakupu lub dostawy urządzenia, w zależności od tego co nastąpi później.
Okres ochrony gwarancyjnej nie przekracza okresu gwarancji dla danego urządzenia Dyson wskazanego w oświadczeniu gwarancyjnym.
Dyson nie odpowiada za wady urządzeń Dyson ujawnione po upływie okresu gwarancji.