Porozmawiaj z Ekspertem Dyson pod numerem 800 702 025. Infolinia Dyson z siedzibą w Barcelonie jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00–20:00 oraz w soboty godzinach 09:00–14:00. Infolinia nie jest otwarta w niedziele.
Regulamin programu „Gwarancja najlepszej ceny Dyson”
Postanowienia ogólne
Regulamin określa zasady uzyskania zwrotu różnicy ceny w ramach programu „Gwarancja najlepszej ceny Dyson” („Program”).
Organizatorem Programu jest Dyson sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000604275, NIP: 5252649346, REGON: 363821610 („Organizator”).
Terminy użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie: Autoryzowany Partner – sieci Media Expert (sklepy stacjonarne w Polsce oraz sklep internetowy mediaexpert.pl), Media Markt (sklepy stacjonarne w Polsce oraz sklep internetowy mediamarkt.pl) oraz EURO RTV AGD (sklepy stacjonarne w Polsce oraz sklep internetowy euro.com.pl); Klient – konsument w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, który nabył Produkt w Sklepie; Organizator – ma znaczenie określone w punkcie I.2 Regulaminu;
Produkt – urządzenie Dyson (odkurzacz, prostownica, suszarka, styler, oczyszczacz powietrza lub wentylator), z wyłączeniem akcesoriów oraz materiałów eksploatacyjnych; Program – ma znaczenie określone w punkcie I.1 Regulaminu; Regulamin – niniejszy Regulamin; Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.dyson.pl.
Zasady Programu
Klientowi, który kupi Produkt w Sklepie, a następnie w ciągu 7 (siedmiu) dni od zakupu znajdzie Produkt w niższej cenie, u Autoryzowanego Partnera, przysługuje zwrot różnicy w cenie przez Organizatora na zasadach określonych w Regulaminie.
Porównywany Produkt musi być dostępny do zakupu u Autoryzowanego Partnera w dniu porównania cen (tj. Program nie obejmuje Produktów stale lub tymczasowo niedostępnych) oraz dokładnie tego samego modelu oraz kolorystyce jak Produkt kupiony przez Klienta w Sklepie.
Porównywany Produkt musi być pełnowartościowy, nowy i w oryginalnym opakowaniu. Nie może to być Produkty używany, pochodzący ze zwrotów, outletowy, z uszkodzonym opakowaniem ani w wersji demonstracyjnej.
Program nie dotyczy niższych cen porównywanych Produktów wynikających z (a) członkostwa w klubie lojalnościowym, (b) użytych kodów rabatowych, (c) innych promocji indywidualnych, (d) promocji dla określonej grupy osób (np. dla pracowników Partnera, dla studentów), (e) promocji, polegających na dodaniu dodatkowych akcesoriów.
Program nie dotyczy niższych cen porównywanych Produktów wynikających z błędu drukarskiego lub innej omyłki.
Porównywane ceny muszą być cenami brutto oraz obejmować wszystkie bezpośrednie koszty, jakie Klient musi ponieść w celu otrzymania produktu (np. koszt pakowania oraz wysyłki w przypadku zakupów w Sklepie oraz w sklepie internetowym Autoryzowanego Partnera).
W celu uzyskania zwrotu różnicy w cenie Klient powinien dokonać zgłoszenia niższej ceny za pośrednictwem Infolinii Organizatora pod numerem 800702025, gdzie uzyska informacje co do dalszych czynności, w tym co do sposobu przedstawienia dowodu niższej ceny.
W celu uzyskania zwrotu różnicy w cenie Klient musi przedstawić dowód niższej ceny urządzenia dostępnego u Autoryzowanego Partnera, np. kserokopię gazetki lub ulotki promocyjnej, URL strony internetowej, zrzut ekranu, fotografię, itp. Przedstawiany dowód musi prezentować cenę porównywanego Produktu.
Klient może uzyskać zwrot różnicy w cenie wyłącznie ilości produktów potrzebnej w środowisku domowym, tj. co najwyżej 3 (trzech) Produktów.
Zwrot różnicy w cenie zostanie dokonany na ten sam rachunek lub kartę (lub, odpowiednio, inną formę płatności), z których dokonano płatności za zakup Produktu w Sklepie. Organizator zleci dokonanie zwrotu różnicy w cenie w terminie miesiąca od zgłoszenia niższej ceny.
Program dotyczy zakupów dokonanych przez Klientów w Sklepie od 8 czerwca 2022 roku do 1 sierpnia 2022 roku. Klienci mogą dokonywać zgłoszeń niższej ceny do 7 sierpnia 2022 roku.
Reklamacje
Prawo do składania reklamacji dotyczących przebiegu Programu przysługuje każdemu Klientowi.
Reklamacja powinna zawierać dane osoby wnoszącej reklamacje (imię, nazwisko oraz adres korespondencyjny lub adres e-mail), powód reklamacji z określeniem żądania reklamacyjnego, a także informację, że reklamacja dotyczy Programu.
Reklamacja powinna zostać przesłana na adres pocztowy: Dyson sp. z o.o., al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa.
Organizator rozpatruje reklamacje w terminie nie później niż 14 (czternastu) dni roboczych od dnia jej otrzymania. Organizator poinformuje Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji na adres podany w reklamacji przesłanej drogą korespondencyjną lub na adres poczty elektronicznej wskazany w reklamacji przesłanej drogą elektroniczną.
Postępowanie reklamacyjne nie wyłącza innych prawa Klienta do dochodzenia swoich praw na drodze postępowania sądowego lub w postępowaniu prowadzonym przed innym właściwym organem. Do dochodzenia praw przed właściwym organem lub sądem nie jest wymagane wyczerpanie przez Klienta drogi postępowania reklamacyjnego opisanego w Regulaminie.
Postanowienia końcowe
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.dyson.pl.
Biorąc udział w Programie Klient potwierdza, że wyraża dobrowolną zgodę na postanowienia Regulaminu.
Organizator może zmienić Regulamin z ważnych przyczyn, tj. zaoferowania Klientom dodatkowych korzyści lub udogodnień związanych z uczestnictwem w Programie, lub przedłużenia czasu trwania Programu, z zastrzeżeniem, że taka zmiana nie będzie naruszać praw nabytych Klientów, a zmieniony Regulamin nie będzie nakładał na nich innych niż uprzednio obowiązków.
Przetwarzanie danych osobowych w związku z Programem odbywa się na zasadach określonych w Polityce Prywatności
Regulamin podlega prawu polskiemu. Postanowienia Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień przysługujących Klientowi na podstawie prawa polskiego.
Testuj 30 dni
Gwarancja zwrotu pieniędzy Dyson dotyczy wybranych produktów zakupionych w Oficjalnym Sklepie Dyson pod adresem Dyson.pl w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia.
Produkty objętę 30-dniowym prawem zwrotu:
• Dyson V15 Detect™
• Dyson Purifier Cool™ Autoreact
• Dyson V12 Slim™
• Dyson Purifier Hot+Cool™ Autoreact
• Dyson Omni-glide™
• Dyson Purifier Humidify+Cool™ Autoreact
• Dyson Outsize
• Dyson Purifier Humidify+Cool™
• Dyson V11™
• Dyson Purifier Hot+Cool™
• Dyson V10™
• Dyson Purifier Cool™ Formaldehyde
• Dyson V8™
• Dyson Purifier Cool™
• Dyson V7™
• Dyson Pure Cool™/Dyson Pure Cool™ Link
• Dyson Micro 1,5 kg™
• Dyson Supersonic™
• Dyson Ball™
• Dyson Corrale™
• Dyson Airwrap™
• Dyson Cool™
W Oficjalnym Sklepie Dyson chcemy, aby każdy klient był w pełni zadowolony z zakupionych urządzeń. Jeśli wybrane urządzenie nie spełnia wszystkich Twoich oczekiwań lub zmienisz zdanie, możesz zwrócić produkt i otrzymać pełny zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia na wybrane najnowsze technologie Dyson.
Aby zgłosić zwrot produktu należy skontaktować się z Ekspertami Dyson:
Nasza Obsługa Klienta pomoże zorganizować bezpłatny zwrot Twojego produktu za pomocą kuriera w systemie door-to-door. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dołączonymi akcesoriami i produktami bonusowymi (jeśli zostały dołączone). Produkt może być używany. Jeśli produkt jest uszkodzony, zwrot może nie zostać przyjęty.
Pełne Warunki gwarancji zwrotu pieniędzy znajdują się w Regulaminie.
Darmowa dostawa
Niezależnie od wartości koszyka, dostawa zamówionych produktów jest bezpłatna.
Czas dostawy:
Standardowy czas dostawy zamówienia przez kuriera DHL wynosi od 3 do 5 dni roboczych.
2 lata gwarancji Dyson
Wszystkie produkty Dyson kupione na Dyson.pl objęte są 2-letnią gwarancją na części i robociznę.
Sprzątanie z technologią uwidaczniającą kurz
Wykrywa
Wiązka światła wykrywa cząsteczki, niewidoczne na pierwszy rzut oka - dzięki czemu podczas sprzątania niczego nie przeoczysz.1
Niezauważalny kurz staje się widoczny
Precyzyjnie ustawiona wiązka światła sprawia, że niezauważalny na twardych podłogach kurz staje się widoczny.1
Specjalna soczewka rozprasza światło na kształt wachlarza, pod kątem dokładnie 1,5° w dół oraz 7,3 mm nad podłogę, aby oświetlić drobny kurz, tak aby wyróżniał się z czyszczonej powierzchni.1
Zielone światło
Ewolucyjna wrażliwość ludzkiego oka na zielone światło powoduje, że widzimy je wyraźniej niż inne kolory, co zwiększa kontrast i sprawia, że widzimy niewidoczny na pierwszy rzut oka kurz.1
Zlicza
Czujnik piezoelektryczny stale zlicza i mierzy rozmiar cząsteczek kurzu.3
Mierzy mikroskopijne cząsteczki kurzu
Czujnik piezoelektryczny zlicza cząsteczki kurzu przechodzące przez wlot 15 000 razy na sekundę.
Czujnik przekształca drgania akustyczne zebranych cząsteczek na sygnał elektryczny, dzięki czemu urządzenie może automatycznie zwiększyć moc ssania, gdy zostanie zidentyfikowana większa ilość kurzu.3
Reaguje
Automatycznie dostosowuje moc ssania do poziomu zanieczyszczeń.3
Wysoka moc ssania odkurzaczy bezprzewodowych Dyson zawsze, kiedy jest potrzebna
Wydajny silnik Dyson Hyperdymium™ zwiększa moc ssania po wykryciu większej ilości kurzu.³
Przedstawia dowody
Ekran LCD pokazuje naukowe dowody dokładnego sprzątania.³
Naukowe dowody dokładnego sprzątania
Nasza najnowsza technologia zlicza i kategoryzuje zassane cząsteczki pod kątem ich wielkości, pokazując, co zostało zebrane podczas sprzątania.³
Cząsteczki wielkości alergenów i pyłku (>10 µm)
Pyłek jest powszechnie przenoszony na skórze, włosach, ubraniach, obuwiu i sierści zwierząt domowych. Po wejściu do domu pyłek i antygeny gromadzą się w domowym kurzu, osiągając wysokie stężenie długo po szczytowym okresie pylenia.
Dzięki mikroskopijnym rozmiarom i nierównej powierzchni alergeny zwierząt domowych mogą łatwo przywierać do mebli tapicerowanych, pościeli i tkanin – często pozostając w domu miesiącami jako składnik domowego kurzu.
Cząsteczki wielkości mikroskopijnego kurzu i komórek naskórka (>60 µm)
Pleśnie mierzą do 100 µm i można je znaleźć w kuchniach, w okolicach okien i innych wilgotnych miejscach. Ich zarodniki mogą podrażniać nos i gardło, powodując duszności.
Cząsteczki wielkości roztoczy i drobnoziarnistego piasku (>180 µm)
Roztocze kurzu domowego jest jednym z głównych czynników wywołujących alergie i astmę w pomieszczeniach. Każde roztocze produkuje około 20 odchodów dziennie, które powodują dokuczliwe objawy nawet po śmierci roztocza.
Cząsteczki wielkości kryształów cukru i pcheł (>500 µm)
Te większe, widoczne na pierwszy rzut oka cząsteczki są zasysane do pojemnika, gdy tylko dostaną się do pierwszego cyklonu i metalowej siatki filtra – dzięki czemu przepływ powietrza jest oczyszczony i nie dochodzi do utraty mocy ssania.
Kompaktowe dokładne sprzątanie całego domu
Najnowsza technologia odkurzaczy bezprzewodowych Dyson w kompaktowym urządzeniu, ważącym zaledwie 2,2 kg dla łatwiejszego sprzątania całego domu.
Wydajne czyszczenie 3 w 1
Wszechstronność technologii bezprzewodowej Dyson ułatwia sprzątanie całego domu. Skuteczne czyszczenie podłóg, trudno dostępnych miejsc i materacy.
Podłogi
Elektroszczotka i alumuniowa rura o ergonomicznym kształcie do wydajnego i wygodnego sprzątania podłóg.
Trudno dostępne miejsca
Dzięki końcówkom i akcesoriom zaprojektowanych przez inżynierów Dyson, urządzenie można przekształcić w odkurzacz ręczny do sprzątania całego domu.
Materace
Mini elektroszczotka do odkurzania materacy, tapicerki i schodów w funkcji odkurzacza ręcznego.
Dwie elektroszczotki do dokładnego sprzątania każdego miejsca
Specjalistyczna podświetlana elektroszczotka Slim Fluffy™ została zaprojektowana do sprzątania podłóg twardych.
Elektroszczotka Motorbar™ posiada specjalnie zaprojektowane grzebienie automatycznie usuwające owiniętą sierść i włosy ze szczotki bezpośrednio do pojemnika. Zbiera długie włosy i zwierzęcą sierść zapobiegając ich plątaniu. Nadaje się do sprzątania wszystkich rodzajów powierzchni.
Niskoprofilowe czyszczenie podłóg twardych
Podświetlana elektroszczotka Slim Fluffy™ o szerokości 25 cm z niskim profilem, umożliwiającym sprzątanie zakamarków pod meblami i ciasnych przestrzeni.
Dokładne czyszczenie dywanów i chodników
Sztywne nylonowe włosie elektroszczotki Motorbar™ wchodzi głęboko w dywan i chodnik, aby usunąć uporczywy brud.
Włókna węglowe
Czarne antystatyczne włókna węglowe na obu elektroszczotkach usuwają drobny kurz z podłóg twardych i zakamarków.
Dokładne sprzątanie domu z sierści zwierząt
Technologia, która zapobiega plątaniu się włosów.
Nowa mini elektroszczotka zapobiegająca plątaniu. Zbiera długie włosy i zwierzęcą sierść.
Stożkowy, zapobiegający plątaniu wałek szczotki skręca włosy do pojemnika. Napędzane silnikiem czyszczenie ciasnych przestrzeni.
Stożkowy wałek szczotki
Skręcone pasma migrują w kierunku zakończenia wałka szczotki. Włosy są zasysane do pojemnika w kilka sekund.
Najlżejszy odkurzacz bezprzewodowy z wysoką mocą ssania 150 AW2
Do 60 minut pracy bez utraty mocy ssania.8
Wysoka moc ssania odkurzaczy bezprzewodowych Dyson
Silnik Dyson Hyperdymium™ obraca się z prędkością do 125 000 obrotów na minutę, generując moc ssania 150 AW dla dokładnego sprzątania.2
Do 60 minut pracy bez utraty mocy ssania
Zaawansowany 7-ogniwowy akumulator zapewnia do 60 minut sprzątania całego domu.8
Kontrola pracy jednym przyciskiem
Naciśnij przycisk zasilania tylko raz, aby zapewnić wygodne, nieprzerwane sprzątanie całego domu.
5-warstwowa filtracja całego urządzenia
W pełni uszczelniony system filtracji Dyson wyłapuje 99,99% mikroskopijnych cząsteczek kurzu o wielkości zaledwie 0,3 mikrometra (µm).7
1. Pojemnik na kurz - pierwszy cyklon
Pierwszy etap filtracji usuwa największe cząsteczki. Potężne siły odśrodkowie oddzielają kurz, brud i włosy od strumienia powietrza.
2. Metalowa siatka filtra
Filtr ze stali nierdzewnej posiada 7 298 okrągłych otworów, każdy wykonany za pomocą chemicznego wytrawiania. Odfiltrowują one wszystkie cząsteczki o rozmiarze powyżej 400 mikrometrów.
3. Potężne cyklony
11 cyklonów Dyson generuje siłę o wartości ponad 100 000G, wyrzucając do pojemnika kurz i pył bez zatykania filtra, dzięki czemu nie dochodzi do utraty mocy ssania.4
4. Filtr wstępny
Naładowana elektrostatycznie warstwa Technostat® przyciąga mniejsze cząsteczki, dzięki czemu akumulują się one na jej powierzchni i nie przechodzą dalej.
5. Filtr zasilnikowy
1,6 m teflonu (PTFE) zostało złożone 112 razy, dzięki czemu wyłapuje 99,99% cząsteczek o wielkości do 0,3 mikrometra, chroniąc Cię przed ich wdychaniem.7
Cechy dodatkowe
Stacja dokująca
Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V12 Slim™ ładuje się w ściennej stacji ładującej, w ten sposób jest zawsze gotowy do ponownego użycia.
Bezdotykowe opróżnianie pojemnika
Mechanizm higienicznie wyrzuca jednym ruchem cały kurz i brud w głąb kosza na śmieci. Zaprojektowany z myślą o czystym domu.
Łatwa konserwacja
Filtr i wałek elektroszczotki Fluffy™ można myć, a pojemnik i końcówki/akcesoria należy wytrzeć, aby usunąć nagromadzony kurz i zoptymalizować wydajność Twojego odkurzacza Dyson.5
Wymienny akumulator
Wyjmij akumulator po wciśnięciu przycisku i zastąp go drugim, dla jeszcze dłuższego czasu sprzątania - dodatkowe akumulatory mogą być ładowane razem z urządzeniem lub osobno.6
Regulamin programu „Gwarancja najlepszej ceny Dyson”
Postanowienia ogólne
Regulamin określa zasady uzyskania zwrotu różnicy ceny w ramach programu „Gwarancja najlepszej ceny Dyson” („Program”).
Organizatorem Programu jest Dyson sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000604275, NIP: 5252649346, REGON: 363821610 („Organizator”).
Terminy użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie: Autoryzowany Partner – sieci Media Expert (sklepy stacjonarne w Polsce oraz sklep internetowy mediaexpert.pl), Media Markt (sklepy stacjonarne w Polsce oraz sklep internetowy mediamarkt.pl) oraz EURO RTV AGD (sklepy stacjonarne w Polsce oraz sklep internetowy euro.com.pl); Klient – konsument w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, który nabył Produkt w Sklepie; Organizator – ma znaczenie określone w punkcie I.2 Regulaminu;
Produkt – urządzenie Dyson (odkurzacz, prostownica, suszarka, styler, oczyszczacz powietrza lub wentylator), z wyłączeniem akcesoriów oraz materiałów eksploatacyjnych; Program – ma znaczenie określone w punkcie I.1 Regulaminu; Regulamin – niniejszy Regulamin; Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.dyson.pl.
Zasady Programu
Klientowi, który kupi Produkt w Sklepie, a następnie w ciągu 7 (siedmiu) dni od zakupu znajdzie Produkt w niższej cenie, u Autoryzowanego Partnera, przysługuje zwrot różnicy w cenie przez Organizatora na zasadach określonych w Regulaminie.
Porównywany Produkt musi być dostępny do zakupu u Autoryzowanego Partnera w dniu porównania cen (tj. Program nie obejmuje Produktów stale lub tymczasowo niedostępnych) oraz dokładnie tego samego modelu oraz kolorystyce jak Produkt kupiony przez Klienta w Sklepie.
Porównywany Produkt musi być pełnowartościowy, nowy i w oryginalnym opakowaniu. Nie może to być Produkty używany, pochodzący ze zwrotów, outletowy, z uszkodzonym opakowaniem ani w wersji demonstracyjnej.
Program nie dotyczy niższych cen porównywanych Produktów wynikających z (a) członkostwa w klubie lojalnościowym, (b) użytych kodów rabatowych, (c) innych promocji indywidualnych, (d) promocji dla określonej grupy osób (np. dla pracowników Partnera, dla studentów), (e) promocji, polegających na dodaniu dodatkowych akcesoriów.
Program nie dotyczy niższych cen porównywanych Produktów wynikających z błędu drukarskiego lub innej omyłki.
Porównywane ceny muszą być cenami brutto oraz obejmować wszystkie bezpośrednie koszty, jakie Klient musi ponieść w celu otrzymania produktu (np. koszt pakowania oraz wysyłki w przypadku zakupów w Sklepie oraz w sklepie internetowym Autoryzowanego Partnera).
W celu uzyskania zwrotu różnicy w cenie Klient powinien dokonać zgłoszenia niższej ceny za pośrednictwem Infolinii Organizatora pod numerem 800702025, gdzie uzyska informacje co do dalszych czynności, w tym co do sposobu przedstawienia dowodu niższej ceny.
W celu uzyskania zwrotu różnicy w cenie Klient musi przedstawić dowód niższej ceny urządzenia dostępnego u Autoryzowanego Partnera, np. kserokopię gazetki lub ulotki promocyjnej, URL strony internetowej, zrzut ekranu, fotografię, itp. Przedstawiany dowód musi prezentować cenę porównywanego Produktu.
Klient może uzyskać zwrot różnicy w cenie wyłącznie ilości produktów potrzebnej w środowisku domowym, tj. co najwyżej 3 (trzech) Produktów.
Zwrot różnicy w cenie zostanie dokonany na ten sam rachunek lub kartę (lub, odpowiednio, inną formę płatności), z których dokonano płatności za zakup Produktu w Sklepie. Organizator zleci dokonanie zwrotu różnicy w cenie w terminie miesiąca od zgłoszenia niższej ceny.
Program dotyczy zakupów dokonanych przez Klientów w Sklepie od 8 czerwca 2022 roku do 1 sierpnia 2022 roku. Klienci mogą dokonywać zgłoszeń niższej ceny do 7 sierpnia 2022 roku.
Reklamacje
Prawo do składania reklamacji dotyczących przebiegu Programu przysługuje każdemu Klientowi.
Reklamacja powinna zawierać dane osoby wnoszącej reklamacje (imię, nazwisko oraz adres korespondencyjny lub adres e-mail), powód reklamacji z określeniem żądania reklamacyjnego, a także informację, że reklamacja dotyczy Programu.
Reklamacja powinna zostać przesłana na adres pocztowy: Dyson sp. z o.o., al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa.
Organizator rozpatruje reklamacje w terminie nie później niż 14 (czternastu) dni roboczych od dnia jej otrzymania. Organizator poinformuje Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji na adres podany w reklamacji przesłanej drogą korespondencyjną lub na adres poczty elektronicznej wskazany w reklamacji przesłanej drogą elektroniczną.
Postępowanie reklamacyjne nie wyłącza innych prawa Klienta do dochodzenia swoich praw na drodze postępowania sądowego lub w postępowaniu prowadzonym przed innym właściwym organem. Do dochodzenia praw przed właściwym organem lub sądem nie jest wymagane wyczerpanie przez Klienta drogi postępowania reklamacyjnego opisanego w Regulaminie.
Postanowienia końcowe
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.dyson.pl.
Biorąc udział w Programie Klient potwierdza, że wyraża dobrowolną zgodę na postanowienia Regulaminu.
Organizator może zmienić Regulamin z ważnych przyczyn, tj. zaoferowania Klientom dodatkowych korzyści lub udogodnień związanych z uczestnictwem w Programie, lub przedłużenia czasu trwania Programu, z zastrzeżeniem, że taka zmiana nie będzie naruszać praw nabytych Klientów, a zmieniony Regulamin nie będzie nakładał na nich innych niż uprzednio obowiązków.
Przetwarzanie danych osobowych w związku z Programem odbywa się na zasadach określonych w Polityce Prywatności
Regulamin podlega prawu polskiemu. Postanowienia Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień przysługujących Klientowi na podstawie prawa polskiego.
Testuj 30 dni
Gwarancja zwrotu pieniędzy Dyson dotyczy wybranych produktów zakupionych w Oficjalnym Sklepie Dyson pod adresem Dyson.pl w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia.
Produkty objętę 30-dniowym prawem zwrotu:
• Dyson V15 Detect™
• Dyson Purifier Cool™ Autoreact
• Dyson V12 Slim™
• Dyson Purifier Hot+Cool™ Autoreact
• Dyson Omni-glide™
• Dyson Purifier Humidify+Cool™ Autoreact
• Dyson Outsize
• Dyson Purifier Humidify+Cool™
• Dyson V11™
• Dyson Purifier Hot+Cool™
• Dyson V10™
• Dyson Purifier Cool™ Formaldehyde
• Dyson V8™
• Dyson Purifier Cool™
• Dyson V7™
• Dyson Pure Cool™/Dyson Pure Cool™ Link
• Dyson Micro 1,5 kg™
• Dyson Supersonic™
• Dyson Ball™
• Dyson Corrale™
• Dyson Airwrap™
• Dyson Cool™
W Oficjalnym Sklepie Dyson chcemy, aby każdy klient był w pełni zadowolony z zakupionych urządzeń. Jeśli wybrane urządzenie nie spełnia wszystkich Twoich oczekiwań lub zmienisz zdanie, możesz zwrócić produkt i otrzymać pełny zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia na wybrane najnowsze technologie Dyson.
Aby zgłosić zwrot produktu należy skontaktować się z Ekspertami Dyson:
Nasza Obsługa Klienta pomoże zorganizować bezpłatny zwrot Twojego produktu za pomocą kuriera w systemie door-to-door. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dołączonymi akcesoriami i produktami bonusowymi (jeśli zostały dołączone). Produkt może być używany. Jeśli produkt jest uszkodzony, zwrot może nie zostać przyjęty.
Pełne Warunki gwarancji zwrotu pieniędzy znajdują się w Regulaminie.
Darmowa dostawa
Niezależnie od wartości koszyka, dostawa zamówionych produktów jest bezpłatna.
Czas dostawy:
Standardowy czas dostawy zamówienia przez kuriera DHL wynosi od 3 do 5 dni roboczych.
2 lata gwarancji Dyson
Wszystkie produkty Dyson kupione na Dyson.pl objęte są 2-letnią gwarancją na części i robociznę.
1Podświetlenie zostało zaprojektowane do podłóg twardych. Skuteczność wiązki światła zależy od warunków oświetlenia pomieszczenia, rodzaju zanieczyszczeń i typu powierzchni. 2W porównaniu do innych kompaktowych odkurzaczy bezprzewodowych Dyson z korpusem poniżej średnich rozmiarów. 3Najlepsza dokładność czyszczenia została osiągnięta w trybie Auto. Funkcja dostosowującej się mocy ssania działa tylko w trybie Auto. Testowanie w oparciu o średnie, domowe użytkowanie zgodnie z danymi z testów wewnętrznych Dyson. Mikroskopijny kurz definiuje się jako cząsteczki mniejsze niż 100 mikrometrów. 4Test mocy ssania przeprowadzono zgodnie z normą EN IEC62885-4 CL5.8 i CL5.9 przy maksymalnie załadowanym pojemniku, w trybie Boost. 5Zapoznaj się ze szczegółami w instrukcji obsługi dostępnej na stronie internetowej Dyson. 6Dodatkowy akumulator można dokupić osobno na Dyson.pl. 7System filtracji przetestowany zgodnie z normą EN IEC62885-4 CL5.11 w trybie Boost. 8Podczas pracy w trybie Eco na twardej podłodze. Rzeczywisty czas pracy może się różnić w zależności od trybu mocy, rodzaju podłogi i/lub używanych akcesoriów.