Skip navigation

Wszystko, co musisz wiedzieć o słuchawkach Dyson OnTrac™

Witaj w dedykowanej Strefie Właściciela.

Znajdziesz tu przewodniki wideo, przydatne wskazówki, instrukcję obsługi i wiele innych.

Słuchawki Dyson OnTrac.

Czy Twoje urządzenie zostało już zarejestrowane?

Pobierz aplikację MyDyson™, aby zarejestrować urządzenie. Otrzymasz dodatkowo szybki dostęp do dedykowanych porad i wsparcia.

logo Apple store logo Google Play

Urządzenie możesz zarejestrować także tutaj.

Pierwsze kroki

Pierwsze kroki z urządzeniem

  • mydyson

Pobierz aplikację MyDyson™, aby w pełni wykorzystać możliwości swoich słuchawek. Od kontroli equalizera i trybów ANC, po ekskluzywne aktualizacje. Wszystko pod ręką, bezpośrednio z aplikacji.

Instrukcja obsługi

Wszystko, co musisz wiedzieć o swoich słuchawkach Dyson OnTrac™

Instrukcja obsługi

2,58 MB

Główne przyciski sterowania

  • Włączanie / Wyłączanie / Parowanie

    Włącz, wyłącz i połącz słuchawki z innym urządzeniem za pomocą bezprzewodowej technologii Bluetooth®. Przytrzymaj przycisk przez dwie sekundy, aby włączyć lub wyłączyć słuchawki oraz przez pięć sekund, aby rozpocząć parowanie.

  • Sterowanie dźwiękiem w ruchu

    Za pomocą joysticka znajdującego się na prawej nakładce zewnętrznej możesz sterować dźwiękiem, a także odbierać, odrzucać i zawieszać połączenia głosowe. Wciśnij i przytrzymaj, aby aktywować polecenia głosowe.

  • Redukcja dźwięków otoczenia

    Stuknij dwukrotnie w dowolną nakładkę zewnętrzną, aby przełączyć tryb aktywnej redukcji hałasu. Połącz słuchawki z aplikacją, aby uzyskać możliwość wyłączania trybów aktywnej redukcji hałasu.

Dodaj więcej nauszników i nakładek zewnętrznych, aby spersonalizować swoje słuchawki*

Mieszaj i łącz za pomocą wizualizacji 360°, a następnie kup swoje spersonalizowane słuchawki. *Dodatkowe nauszniki i nakładki zewnętrzne sprzedawane są oddzielnie.

Model z założonymi słuchawkami Dyson OnTrac.

Jak spersonalizować swoje słuchawki

Pamiętaj, aby po wymianie nauszników lub nakładek zewnętrznych, dokonać ponownej kalibracji słuchawek.

  • Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak założyć nauszniki.

    Aby zdemontować nausznik, przekręć go w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Aby zamontować nausznik, dopasuj go i przekręć w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara, do momentu aż dopasuje się do docelowego miejsca. Obejrzyj wideo ze szczegółową prezentacją montażu nauszników.

  • Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak założyć nakładki zewnętrzne.

    Aby zdemontować nakładkę zewnętrzną, przekręć jej najbardziej wysuniętą do zewnątrz część w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Zamontuj nową nakładkę zewnętrzną przez przekręcenie w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara, do momentu aż dopasuje się do docelowego miejsca. Obejrzyj wideo ze szczegółową prezentacją zakładania nakładek zewnętrznych.

  • Ponowna kalibracja

    W przypadku wystąpienia problemu z funkcją rozpoznawania głowy, otwórz aplikację i dokonaj ponownej kalibracji słuchawek.

"Aby uzyskać więcej porad i wskazówek, odwiedź nasz kanał na YouTube "

Odwiedź Dyson na YouTube

Optymalizuj jakość słuchania za pomocą aplikacji MyDyson™

Poznaj diody LED

  • Poziom naładowania baterii wynosi więcej niż 10%

    Dioda LED zaświeci się na zielono.

  • Niski poziom naładowania

    Gdy poziom naładowania baterii spadnie poniżej 10%, dioda LED przez 5 sekund będzie migać na pomarańczowo.

  • Automatyczne wyłączenie

    Dioda LED zaświeci się na zielono. Gdy słuchawki wyłączą się po 30 minutach braku ich używania, dioda LED zaświeci się na biało.

  • Ładowanie

    Podczas podłączenia słuchawek do zasilania (w trakcie ich ładowania), dioda LED będzie pulsować na pomarańczowo. Gdy słuchawki będą w pełni naładowane, dioda LED zaświeci się na zielono, a następnie zgaśnie.

  • Bluetooth® - tryb wykrywalności

    Niebieska dioda LED - pulsowanie.

  • Bluetooth® - pomyślne nawiązanie połączenia

    Niebieska dioda LED - przerwanie pulsowania. Dźwięk powitalny.

  • Skontaktuj się ze Wsparciem Dyson

    Dioda LED przez 5 sekund świeci się na czerwono.

  • Instalowanie aktualizacji

    Biała dioda LED - pulsowanie.

Jesteś na bieżąco?

Nowe aktualizacje, funkcje i akcesoria przez cały okres użytkowania słuchawek.

Często zadawane pytania

Słuchawki Dyson OnTrac™ wykorzystują technologię Bluetooth® , która umożliwia nawiązanie bezprzewodowego połączenia z urządzeniami takimi jak smartfony, tablety, laptopy i telewizory smart.

W przypadku, gdy nie działa funkcja automatycznego zatrzymywania/odtwarzania, dokonaj ponownej kalibracji słuchawek w aplikacji MyDyson™. Częstą przyczyną jej nieprawidłowego działania jest wymiana nauszników. Jeśli doświadczasz tego problemu, pamiętaj, aby po każdej wymianie nauszników dokonać ponownej kalibracji słuchawek.

Aby zapewnić komfort noszenia, nauszniki zostały wykonane z wysokiej jakości delikatnych materiałów. Oznacza to, że po wyciągnięciu z opakowania, materiał może wydawać się pognieciony. Jest to naturalne zjawisko, a zagniecenia znikną po kilku dniach użytkowania. Zagniecenia na nausznikach mogą być także efektem długiego okresu przechowywania.

Potrzebujesz akcesoriów?

Kabel podróżny do słuchawek Dyson OnTrac

Wsparcie dla właścicieli

  • ikona rejestracji urządzenia
    Zarejestruj swoje urządzenie

  • ikona akcesoriów
    Akcesoria

  • ikona części zamiennych
    Części zamienne

  • ikona wsparcia eksperta Dyson
    Wsparcie eksperta Dyson

Korzyści płynące z rejestracji urządzenia Dyson

  • Poradniki wideo

    Aby pomóc Ci w pełni wykorzystać możliwości Twojego urządzenia. Szybko i łatwo.

  • Pomocne wskazówki

    Spersonalizowane powiadomienia, które sprawią, że urządzenie będzie działać jak najlepiej przez dłuższy czas.

  • Ekskluzywne korzyści dla posiadaczy

    Priorytetowy dostęp do zapowiedzi nowych technologii Dyson, wydarzeń i ofert.

  • Porady ekspertów. 6 dni w tygodniu.

    Bezpłatna infolinia i czat na żywo. Czynne od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku i od 9:00 do 14:00 w soboty.

  • Bezpłatne części zamienne i naprawa

    Części zamienne lub szybka naprawa, jeśli coś ulegnie awarii w okresie gwarancyjnym.

  • Bezproblemowa wymiana

    Jeśli nie będziemy w stanie naprawić Twojego urządzenia, wymienimy je na nowe w ramach gwarancji.

Nie przestajemy dbać o nasze urządzenia w momencie gdy stają się Twoją własnością. Rejestracja urządzenia pozwala nam zapewnić Ci dopasowany do indywidualnych potrzeb i bezpośredni serwis urządzenia. Nawet po wygaśnięciu gwarancji nadal będziemy służyć pomocą.