Skip navigation

Wsparcie

Rozwiąż problem, zarejestruj urządzenie lub zobacz dostępne formy kontaktu z Dyson.

Często zadawane pytania

Jeżeli zamówiłeś więcej niż jeden przedmiot lub otrzymałeś dodatkowe akcesorium wraz z zamówieniem, produkty mogą zostać dostarczone w oddzielnych paczkach i w różnym czasie.

Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie są objęte darmową dostawą.

  1. Podaj swoje dane i sfinalizuj zamówienie wybierając metodę płatności „BLIK”.
  2. Wprowadź 6-cyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji bankowej.
  3. Kliknij w "Kupuję i płacę".

Jeśli dostawa od Dyson jest niemożliwa, na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego lub gdy dany model nie jest już dostępny, lub jeśli wystąpi błąd cenowy, zostaniesz o tym powiadomiony drogą e-mailową. W takim przypadku zamówienie nie zostanie przez nas zrealizowane. Jeśli już zapłaciłeś za zamówione produkty, zwrot kwoty nastąpi jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie 14 dni.

Nasz sklep internetowy Dyson.pl zawsze odzwierciedla aktualny stan magazynowy naszych produktów. Niestety, nasi Eksperci nie są w stanie podać informacji na temat terminu, w którym dane produkty będą ponownie dostępne. Zalecamy rejestrację na stronie wybranego, niedostępnego aktualnie produktu, podając adres e-mail po kliknięciu w „Powiadom mnie”, aby otrzymać od nas powiadomienie o ponownej dostępności produktu, gdy tylko się on pojawi.

Po dodaniu do koszyka produktu kwalifikującego się do użycia kodu rabatowego, wypełnij wszystkie potrzebne dane adresowe i rozliczeniowe, a następnie przejdź do wyboru metody płatności. Kliknij „Czy posiadasz kod rabatowy?, wprowadź kod rabatowy, a następnie kliknij „Zastosuj”. Prezent lub zniżka zostanie aktywowana i uwzględniona w podsumowaniu zamówienia. W przypadku problemów technicznych z wykorzystaniem kodu prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta.

Jak możemy Ci pomóc?

Znajdź potrzebne wsparcie od ekspertów Dyson dla Twojego urządzenia.

  • Rozwiąż problem z urządzeniem

    Nasz poradnik krok po kroku pomoże Ci przywrócić sprawność Twojego urządzenia Dyson.

  • Zarejestruj swoje urządzenie

    Rejestracja urządzenia pozwoli Ci na natychmiastowy dostęp do spersonalizowanych porad i wsparcia oraz wszelkich informacji, które pomogą Ci w pełni wykorzystać możliwości Twojego urządzenia Dyson.

  • Najczęściej zadawane pytania

    Zobacz pełną sekcję najczęściej zadawanych pytań, które pomogą Ci uzyskać przydatne odpowiedzi.

Obsługa Klienta Dyson



  • Cyfrowy Asystent Dyson i czat na żywo

    Kliknij fioletową ikonkę w prawym dolnym rogu ekranu. Jeśli nie możesz znaleźć informacji, których szukasz lub potrzebujesz dodatkowej pomocy, zostaniesz przekierowany na rozmowę z jednym z naszych Ekspertów.



  • Bezpłatna infolinia

    Zadzwoń do nas na numer 800 702 025
    Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 20:00
    Sobota: 9:00 – 14:00



  • Aplikacja MyDyson™

    Uzyskaj więcej informacji o swoim urządzeniu Dyson oraz szybki dostęp do specjalistycznego wsparcia w zakresie części, akcesoriów i wielu innych spraw.

    Dowiedz się więcej
    Pobierz aplikację



  • Najczęściej zadawane pytania

    Masz pytania? Przejrzyj sekcję najczęściej zadawanych pytań i uzyskaj właściwą odpowiedź

    Dowiedz się więcej.



  • Serwisy społecznościowe

    Znajdź nas także na:

    Instagram: @dyson_pl, @dyson, @dysonbeauty
    YouTube: youtube.com/dyson
    Facebook: facebook.com/dyson
    Twitter: @dyson
    LinkedIn: @dyson_pl