Ze względu na zwiększoną ilość zamówień, występują opóźnienia w dostawie. Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za niedogodności.
Wsparcie
Rozwiąż problem, zarejestruj urządzenie lub zobacz dostępne formy kontaktu z Dyson.
Często zadawane pytania
Jeżeli zamówiłeś więcej niż jeden przedmiot lub otrzymałeś dodatkowe akcesorium wraz z zamówieniem, produkty mogą zostać dostarczone w oddzielnych paczkach i w różnym czasie.
Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie są objęte darmową dostawą.
- Podaj swoje dane i sfinalizuj zamówienie wybierając metodę płatności „BLIK”.
- Wprowadź 6-cyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji bankowej.
- Kliknij w "Kupuję i płacę".
Jeśli dostawa od Dyson jest niemożliwa, na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego lub gdy dany model nie jest już dostępny, lub jeśli wystąpi błąd cenowy, zostaniesz o tym powiadomiony drogą e-mailową. W takim przypadku zamówienie nie zostanie przez nas zrealizowane. Jeśli już zapłaciłeś za zamówione produkty, zwrot kwoty nastąpi jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie 14 dni.
Jeśli chcesz zwrócić swoje zamówienie i otrzymać pełny zwrot pieniędzy, możesz to zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Konieczne jest dołączenie formularza zwrotu oraz etykiety zwrotnej, znajdujące się w pudełku razem z zamówionym produktem. Nie dotyczy to produktów objętych akcją "Testuj 30 dni". W tym przypadku możesz korzystać z produktu przez 30 dni i w przypadku, gdy nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go nam zwrócić nie podając powodu. Więcej informacji, w tym procedura zwrotu oraz które produkty są objęte akcją, znajdziesz tutaj.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami dotyczącymi procedury zwrotu.
- Spakuj ostrożnie urządzenie i jeśli to możliwe w oryginalne opakowanie. Upewnij się, że paczka jest bezpiecznie zapakowana i zaklejona. Jesteś zobowiązany do ostrożnego obchodzenia się z produktem, aby zapobiec jego uszkodzeniu. Dyson zastrzega sobie prawo do żądania odszkodowania za uszkodzenia produktów spowodowane nieodpowiednim zapakowaniem.
- Skorzystaj z otrzymanego wraz z urządzeniem formularza zwrotu oraz etykiety zwrotnej, które znajdują się wewnątrz pudełka lub na jego zewnętrznej części i dołącz je do paczki.
- Przyklej dostarczoną etykietę zwrotną w widocznym miejscu na pudełku. Jeśli nie posiadasz etykiety zwrotnej dołączonej do pudełka lub została zgubiona, skontaktuj z nami poprzez dostępne formy kontaktu.
- Produkt można odesłać w najbliższej placówce Poczty Polskiej.
Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, należy zwrócić wszystkie elementy dołączone do zamówienia, w tym wszelkie akcesoria, dodatki lub prezenty, które zostały dostarczone wraz z urządzeniem. Pełne informacje na temat prawa odstąpienia od umowy dostępne są tutaj.
Po dodaniu do koszyka produktu kwalifikującego się do użycia kodu rabatowego, wypełnij wszystkie potrzebne dane adresowe i rozliczeniowe, a następnie przejdź do wyboru metody płatności. Kliknij „Czy posiadasz kod rabatowy?”, wprowadź kod rabatowy, a następnie kliknij „Zastosuj”. Prezent lub zniżka zostanie aktywowana i uwzględniona w podsumowaniu zamówienia. W przypadku problemów technicznych z wykorzystaniem kodu prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta.
Jak możemy Ci pomóc?
Znajdź potrzebne wsparcie od ekspertów Dyson dla Twojego urządzenia.
-
Rozwiąż problem z urządzeniem
Nasz poradnik krok po kroku pomoże Ci przywrócić sprawność Twojego urządzenia Dyson.
-
Zarejestruj swoje urządzenie
Rejestracja urządzenia pozwoli Ci na natychmiastowy dostęp do spersonalizowanych porad i wsparcia oraz wszelkich informacji, które pomogą Ci w pełni wykorzystać możliwości Twojego urządzenia Dyson.
-
Najczęściej zadawane pytania
Zobacz pełną sekcję najczęściej zadawanych pytań, które pomogą Ci uzyskać przydatne odpowiedzi.
Obsługa Klienta Dyson
-
Szybkie połączenie poprzez aplikację WhatsApp.
Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 20:00
Sobota: 9:00 – 18:00 -
InfoliniaZadzwoń do nas na numer 222 922 149
Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 20:00
Sobota: 9:00 – 14:00 -
Aplikacja MyDyson™Uzyskaj więcej informacji o swoim urządzeniu Dyson oraz szybki dostęp do specjalistycznego wsparcia w zakresie części, akcesoriów i wielu innych spraw.
Dowiedz się więcej
Pobierz aplikację -
Najczęściej zadawane pytaniaMasz pytania? Przejrzyj sekcję najczęściej zadawanych pytań i uzyskaj właściwą odpowiedź
Dowiedz się więcej. -
Serwisy społecznościoweZnajdź nas także na:
Instagram: @dyson_pl, @dyson, @dysonbeauty
YouTube: youtube.com/dyson
Facebook: facebook.com/dyson
Twitter: @dyson
LinkedIn: @dyson_pl