Skip navigation

Testuj nawet do 60 dni na Dyson.pl

Produkty objęte 60-dniowym prawem zwrotu

Dyson V15s Detect™ Submarine

Promocja „Testuj do 60 dni na Dyson.pl” dotyczy możliwości testowania wybranych produktów do 60 dni od daty otrzymania zamówienia z gwarancją zwrotu pieniędzy jeżeli produkt nie spełni oczekiwań. Promocja obejmuje wyszczególnione powyżej produkty zakupione w Oficjalnym Sklepie Dyson pod adresem Dyson.pl od 3 do 30 kwietnia 2024 roku


Produkty objęte 30-dniowym prawem zwrotu

Dyson Gen5detect™ Dyson Purifier Humidify+Cool™ Formaldehyde PH04
Dyson V15 Detect™ Dyson Purifier Humidify+Cool™ Autoreact PH3A
Dyson V12 Detect Slim™ Dyson Purifier Hot+Cool™ Formaldehyde HP09
Dyson V11™ Dyson Purifier Hot+Cool™ Gen1 HP10
Dyson Cyclone V10™ Dyson Purifier Hot+Cool™ Autoreact HP7A
Dyson V8™ Dyson Purifier Cool™ Formaldehyde TP09
Dyson 360 Vis Nav™ Dyson Purifier Cool™ Gen1 TP10
Dyson Big Ball™/Cinetic Big Ball™ Dyson Purifier Cool™ Autoreact TP7A
Dyson Airstrait™ Dyson Purifier Big+Quiet™ Formaldehyde BP03
Dyson Airwrap™ Dyson Pure Hot+Cool™ HP00
Dyson Supersonic™ Dyson Pure Cool™ TP00
Dyson Corrale™

Promocja „Testuj do 30 dni na Dyson.pl” dotyczy możliwości testowania wybranych produktów do 30 dni od daty otrzymania zamówienia z gwarancją zwrotu pieniędzy jeżeli produkt nie spełni oczekiwań. Promocja obejmuje wyszczególnione powyżej produkty zakupione w Oficjalnym Sklepie Dyson pod adresem Dyson.pl


Lampy Dyson Solarcycle Morph™, prostownico-lokówka Dyson Corrale™ Professional oraz suszarka do włosów Dyson Supersonic™ Professional nie są objęte ani 60, ani 30-dniowym prawem zwrotu. W ich przypadku obowiązuje standardowe prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.


W Oficjalnym Sklepie Dyson chcemy, aby każdy klient był w pełni zadowolony z zakupionych urządzeń. Jeśli wybrane urządzenie nie spełnia wszystkich Twoich oczekiwań lub zmienisz zdanie, możesz zwrócić produkt i otrzymać pełny zwrot pieniędzy.

Nasza Obsługa Klienta pomoże zorganizować bezpłatny zwrot Twojego produktu za pomocą kuriera w systemie door-to-door. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dołączonymi akcesoriami i produktami bonusowymi (jeśli zostały dołączone). Produkt może być używany. Jeśli produkt jest uszkodzony, zwrot może nie zostać przyjęty.

Aby zgłosić zwrot produktu należy skontaktować się z Ekspertami Dyson:

Pełne zasady odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie.