Skip navigation

Testuj do 30 dni na Dyson.pl

Produkty objęte 30-dniowym prawem zwrotu

Dyson WashG1™ Dyson Purifier Humidify+Cool™ PH2 De-NOx Dyson Airstrait™
Dyson Gen5detect™ Dyson Purifier Cool™ PC2 De-NOx Dyson Airwrap i.d.™
Dyson V15s Detect Submarine™ Dyson Purifier Big+Quiet™ Formaldehyde BP03 Dyson Corrale™
Dyson V15 Detect™ Dyson Purifier Humidify+Cool™ Formaldehyde PH04 Dyson Supersonic™
Dyson V12 Detect Slim™ Dyson Purifier Hot+Cool™ Formaldehyde HP09 Dyson Supersonic Nural™
Dyson V12 Origin™ Dyson Purifier Hot+Cool™ Gen1 HP10 Dyson Supersonic r™
Dyson V11™ Dyson Purifier Cool™ Formaldehyde TP09
Dyson Cyclone V10™ Dyson Purifier Cool™ Gen1 TP10
Dyson V8™ Dyson Pure Cool™ TP00
Dyson Car+Boat Dyson Hot+Cool™ AM09
Dyson 360 Vis Nav™ Dyson Cool™ AM07
Dyson Cinetic Big Ball™/Dyson Big Ball™

Promocja „Testuj do 30 dni na Dyson.pl” dotyczy możliwości testowania wybranych produktów do 30 dni od daty otrzymania zamówienia z gwarancją zwrotu pieniędzy jeżeli produkt nie spełni oczekiwań. Promocja obejmuje wyszczególnione powyżej produkty zakupione w Oficjalnym Sklepie Dyson pod adresem Dyson.pl


Wszystkie słuchawki Dyson oraz lampy Dyson Solarcycle Morph™ nie są objęte promocyjnym 30-dniowym okresem testowania. W ich przypadku obowiązuje standardowe prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.


W Oficjalnym Sklepie Dyson chcemy, aby każdy klient był w pełni zadowolony z zakupionych urządzeń. Jeśli wybrane testowane urządzenie (patrz "Produkty objęte 30-dniowym prawem zwrotu") nie spełnia wszystkich Twoich oczekiwań lub zmienisz zdanie, możesz zwrócić produkt i otrzymać pełny zwrot pieniędzy.

W przesyłce z otrzymanym towarem powinna znajdować się etykieta zwrotna wraz z instrukcją przeprowadzenia zwrotu. Po przygotowaniu paczki oraz naklejeniu etykiety zwrotnej możesz nadać paczkę w dowolnej placówce Poczty Polskiej. W przypadku braku etykiety zwrotnej nasza Obsługa Klienta pomoże zorganizować bezpłatny zwrot Twojego produktu. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dołączonymi akcesoriami i produktami bonusowymi (jeśli zostały dołączone). Produkt może być używany. Jeśli produkt jest uszkodzony, zwrot może nie zostać przyjęty.

Aby zgłosić zwrot produktu należy skontaktować się z Ekspertami Dyson:

Pełne zasady odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie.