Testuj do 30 dni na Dyson.pl
Produkty objęte 30-dniowym prawem zwrotu
Dyson WashG1™ | Dyson V11™ |
Dyson Gen5detect™ | Dyson Cyclone V10™ |
Dyson V15s Detect Submarine™ | Dyson V8™ |
Dyson V15 Detect™ | Dyson V7™ |
Dyson V12 Detect Slim™ | Dyson Cinetic Big Ball™ |
Dyson 360 Vis Nav™ | Dyson Omni-glide™ |
Promocja „Testuj do 30 dni na Dyson.pl” dotyczy możliwości testowania wybranych produktów do 30 dni od daty otrzymania zamówienia z gwarancją zwrotu pieniędzy jeżeli produkt nie spełni oczekiwań. Promocja obejmuje wyszczególnione powyżej produkty zakupione w Oficjalnym Sklepie Dyson pod adresem Dyson.pl
Wszystkie urządzenia do stylizacji włosów Dyson, oczyszczacze powietrza i wentylatory Dyson, słuchawki Dyson oraz lampy Dyson Solarcycle Morph™ nie są objęte promocyjnym 30-dniowym okresem testowania. W ich przypadku obowiązuje standardowe prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.
W Oficjalnym Sklepie Dyson chcemy, aby każdy klient był w pełni zadowolony z zakupionych urządzeń. Jeśli wybrane testowane urządzenie (patrz "Produkty objęte 30-dniowym prawem zwrotu") nie spełnia wszystkich Twoich oczekiwań lub zmienisz zdanie, możesz zwrócić produkt i otrzymać pełny zwrot pieniędzy.
W przesyłce z otrzymanym towarem powinna znajdować się etykieta zwrotna wraz z instrukcją przeprowadzenia zwrotu. Po przygotowaniu paczki oraz naklejeniu etykiety zwrotnej możesz nadać paczkę w dowolnej placówce Poczty Polskiej. W przypadku braku etykiety zwrotnej nasza Obsługa Klienta pomoże zorganizować bezpłatny zwrot Twojego produktu. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dołączonymi akcesoriami i produktami bonusowymi (jeśli zostały dołączone). Produkt może być używany. Jeśli produkt jest uszkodzony, zwrot może nie zostać przyjęty.
Aby zgłosić zwrot produktu należy skontaktować się z Ekspertami Dyson:
Pełne zasady odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie.