Skip navigation

Masz pytania?

Przejrzyj najczęściej zadawane pytania lub skontaktuj się z infolinią Dyson.

Zamówienia

Jeżeli zamówiłeś więcej niż jeden przedmiot lub otrzymałeś dodatkowe akcesorium wraz z zamówieniem, produkty mogą zostać dostarczone w oddzielnych paczkach i w różnym czasie.

Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie są objęte darmową dostawą.

  1. Umieść wybrany produkt w koszyku. Zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę koszyka.
  2. Na stronie koszyka zobaczysz podsumowanie produktów poprzednio w nim umieszczonych.
  3. Możesz dodawać lub usuwać produkty z Twojego koszyka.
  4. Złóż zamówienie, klikając „Przejdź do kasy”.
  5. Podaj swoje dane i sfinalizuj zamówienie wybierając preferowaną metodę płatności. Możesz zrealizować płatność za pośrednictwem szybkich przelewów online oraz BLIK lub kartą płatniczą.
  6. Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail od Dyson potwierdzającą złożenie zamówienia.
  7. Po wysłaniu produktu otrzymasz potwierdzenie wysyłki.

  1. Podaj swoje dane i sfinalizuj zamówienie wybierając metodę płatności „BLIK”.
  2. Wprowadź 6-cyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji bankowej.
  3. Kliknij w "Kupuję i płacę".

Jeśli dostawa od Dyson jest niemożliwa, na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego lub gdy dany model nie jest już dostępny, lub jeśli wystąpi błąd cenowy, zostaniesz o tym powiadomiony drogą e-mailową. W takim przypadku zamówienie nie zostanie przez nas zrealizowane. Jeśli już zapłaciłeś za zamówione produkty, zwrot kwoty nastąpi jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie 14 dni.

Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia na swoją skrzynkę mailową, skontaktuj się z nami poprzez dostępne formy kontaktu.

Zarejestruj się podając Twój adres e-mail na stronie produktu klikając w „Powiadom mnie”, aby otrzymać od nas powiadomienie o ponownej dostępności produktu.

Skontaktuj się z nami poprzez dostępne formy kontaktu. Pomożemy Ci znaleźć odpowiednie urządzenie lub akcesoria do niego.

Po dodaniu do koszyka produktu kwalifikującego się do użycia kodu rabatowego, wypełnij wszystkie potrzebne dane adresowe i rozliczeniowe, a następnie przejdź do wyboru metody płatności. Kliknij „Czy posiadasz kod rabatowy?, wprowadź kod rabatowy, a następnie kliknij „Zastosuj”. Prezent lub zniżka zostanie aktywowana i uwzględniona w podsumowaniu zamówienia. W przypadku problemów technicznych z wykorzystaniem kodu prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta.

Płatność

Realizacja płatności w sklepie internetowym jest możliwa na poniższe sposoby.
Metody płatności:

  • • szybkie przelewy online
  • • BLIK
  • • karta płatnicza: zapłać za zamówienie za pośrednictwem karty Mastercard, Visa. Kwota zamówienia zostanie zablokowana na Twoim koncie w momencie złożenia zamówienia.
  • • Klarna: kup teraz i zapłać później.

Niestety nie, jednak cały czas rozwijamy listę naszych metod płatności, więc mamy nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie.

Niestety, na tę chwilę nie ma takiej możliwości.

Płatności kartą kredytową mogą czasami zostać odrzucone ze względu na przypuszczenie próby oszustwa lub ustawione limity. Zweryfikuj ustawione limity płatności internetowych na Twoim rachunku bankowym. Możliwe, że wystarczy je tymczasowo zwiększyć. Jeżeli to nie pomoże, możesz skorzystać z innej metody płatności lub skontaktować się ze swoim bankiem.

W pierwszej kolejności sprawdź, czy płatność została pobrana z Twojego konta bankowego. Jeśli nie, płatność nie powiodła się i nie zapłaciłeś za produkt. W takim przypadku ponownie złóż zamówienie. Jeśli pieniądze zostały pobrane z Twojego konta bankowego, ale nie otrzymałeś jeszcze od nas potwierdzenia, radzimy chwilę poczekać. Otrzymanie płatności od dostawcy usług płatniczych może zająć nam do 3 godzin. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia w ciągu 3 godzin, skontaktuj się z nami poprzez dostępne formy kontaktu. Przygotuj dane zamówienia podane podczas płatności.

Wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT.

Darmowa dostawa i zwroty

Opcje dostawy:
Standardowa dostawa kurierska za pośrednictwem DHL.

Więcej informacji na temat szczegółów dostawy jest dostępnych tutaj.

W chwili obecnej nie ma możliwości odbioru zamówienia tym sposobem.

Zamówienia realizowane są tylko w dni robocze.

Kod śledzenia przesyłki to wygodny sposób śledzenia zamówienia. Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą wspomniany kod.

Jeśli chcesz zwrócić swoje zamówienie i otrzymać pełny zwrot pieniędzy, możesz to zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Konieczne jest dołączenie formularza zwrotu oraz etykiety zwrotnej. Nie dotyczy to produktów objętych akcją "Testuj 30 dni". W tym przypadku możesz korzystać z produktu przez 30 dni i w przypadku, gdy nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go nam zwrócić nie podając powodu. Więcej informacji, w tym procedura zwrotu oraz które produkty są objęte akcją, znajdziesz tutaj.

Zapoznaj się z poniższymi informacjami dotyczącymi procedury zwrotu.

  1. Spakuj ostrożnie urządzenie i jeśli to możliwe w oryginalne opakowanie. Upewnij się, że paczka jest bezpiecznie zapakowana i zaklejona. Jesteś zobowiązany do ostrożnego obchodzenia się z produktem, aby zapobiec jego uszkodzeniu. Dyson zastrzega sobie prawo do żądania odszkodowania za uszkodzenia produktów spowodowane nieodpowiednim zapakowaniem.
  2. Skorzystaj z otrzymanego wraz z urządzeniem formularza zwrotu oraz etykiety zwrotnej, które znajdują się wewnątrz pudełka lub na jego zewnętrznej części i dołącz je do paczki.
  3. Przyklej dostarczoną etykietę zwrotną w widocznym miejscu na pudełku. Jeśli nie posiadasz etykiety zwrotnej dołączonej do pudełka lub została zgubiona, skontaktuj z nami poprzez dostępne formy kontaktu.
  4. Produkt można odesłać w najbliższej placówce Poczty Polskiej.

Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, należy zwrócić wszystkie elementy dołączone do zamówienia, w tym wszelkie akcesoria, dodatki lub prezenty, które zostały dostarczone wraz z urządzeniem. Pełne informacje na temat prawa odstąpienia od umowy dostępne są tutaj.

Dostawa poprzez Pocztę Polską.
Po przygotowaniu paczki oraz naklejeniu etykiety zwrotnej możesz nadać paczkę w dowolnej placówce Poczty Polskiej. Listę placówek znajdziesz tutaj.

Adres do zwrotu towaru:
Kuehne + Nagel AG & Co. KG
Kuhne-und-Nagel-Platz 876
47229 Duisberg
Niemcy

Prosimy o nieodsyłanie zwracanych urządzeń na adres siedziby Dyson w Warszawie, gdyż może to wydłużyć cały proces zwrotu towaru.

Jeśli nie posiadasz etykiety zwrotnej dołączonej do pudełka, skontaktuj się z nami poprzez dostępne formy kontaktu, a jeden z naszych Ekspertów z przyjemnością przekaże Ci nową etykietę zwrotną.

Zwrot pełnych poniesionych kosztów zakupu (w tym wszelkie koszty wysyłki i płatności) nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu produktu lub dostarczenia dowodu odesłania produktu. Pamiętaj, aby podczas zwrotu produktu dołączyć do paczki formularz zwrotu oraz nakleić na nią etykietę zwrotną, aby możliwa była łatwa identyfikacja paczki.

Jeśli kupiłeś produkt Dyson od innego sprzedawcy, skontaktuj się z odpowiednim (internetowym) sklepem.

Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą naszych produktów lub naszych usług, możesz skontaktować się z nami poprzez dostępne formy kontaktu. W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji otrzymasz od nas odpowiedź co do meritum. Jeśli nie zgadzasz się z zaproponowanym rozwiązaniem lub jeśli nie możemy wspólnie znaleźć rozwiązania, możesz złożyć skargę w funkcjonującej w Unii Europejskiej internetowej platformie rozstrzygania sporów (ODR).

Naprawa

Zwykle trwa to około 5-7 dni roboczych od momentu przekazania przesyłki naszemu kurierowi.

Niestety nie, ale zawsze staramy się jak najszybciej naprawić Twoje urządzenie, abyś jak najszybciej je odzyskał.