Wsparcie
Rozwiąż problem, zarejestruj urządzenie lub zobacz dostępne formy kontaktu z firmą Dyson.
Często zadawane pytania
Jeżeli zamówiłeś więcej niż jeden przedmiot lub otrzymałeś dodatkowe akcesorium wraz z zamówieniem, produkty mogą zostać dostarczone w oddzielnych paczkach i w różnym czasie.
Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie są objęte darmową dostawą.
- Podaj swoje dane i sfinalizuj zamówienie wybierając metodę płatności "Szybkie przelewy online oraz BLIK". Następnie w polu "Wybierz swój bank" wybierz z listy "BLIK".
- Kliknij w "Kupuję i płacę".
Jeśli dostawa od Dyson jest niemożliwa, na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego lub gdy dany model nie jest już dostępny, lub jeśli wystąpi błąd cenowy, zostaniesz o tym powiadomiony drogą e-mailową. W takim przypadku zamówienie nie zostanie przez nas zrealizowane. Jeśli już zapłaciłeś za zamówione produkty, zwrot kwoty nastąpi jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie 14 dni.
Nasz sklep internetowy Dyson.pl zawsze odzwierciedla aktualny stan magazynowy naszych produktów. Niestety, nasi Eksperci nie są w stanie podać informacji na temat terminu, w którym dane produkty będą ponownie dostępne. Zalecamy rejestrację na stronie wybranego, niedostępnego aktualnie produktu, podając adres e-mail po kliknięciu w „Powiadom mnie”, aby otrzymać od nas powiadomienie o ponownej dostępności produktu, gdy tylko się on pojawi.
Jak możemy Ci pomóc?
Znajdź potrzebne wsparcie od ekspertów Dyson dla Twojego urządzenia.
-
Rozwiąż problem z urządzeniem
Nasz poradnik krok po kroku pomoże Ci przywrócić sprawność Twojego urządzenia Dyson.
-
Zarejestruj swoje urządzenie
Rejestracja urządzenia pozwoli Ci na natychmiastowy dostęp do spersonalizowanych porad i wsparcia oraz wszelkich informacji, które pomogą Ci w pełni wykorzystać możliwości Twojego urządzenia Dyson.
-
Najczęściej zadawane pytania
Zobacz pełną sekcję najczęściej zadawanych pytań, które pomogą Ci uzyskać przydatne odpowiedzi.
Obsługa Klienta Dyson
Skontaktuj się z Ekspertami Dyson
Poniedziałek-Piątek: 08:00-20:00
Sobota: 09:00-14:00
-
Cyfrowy Asystent Dyson i czat na żywoKliknij w fioletową ikonkę w prawym dolnym rogu ekranu.