Wsparcie

Rozwiąż problem, zarejestruj urządzenie lub zobacz dostępne formy kontaktu z firmą Dyson.

Często zadawane pytania

Jeżeli zamówiłeś więcej niż jeden przedmiot lub otrzymałeś dodatkowe akcesorium wraz z zamówieniem, produkty mogą zostać dostarczone w oddzielnych paczkach i w różnym czasie.

Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie są objęte darmową dostawą.

  1. Podaj swoje dane i sfinalizuj zamówienie wybierając metodę płatności "Szybkie przelewy online oraz BLIK". Następnie w polu "Wybierz swój bank" wybierz z listy "BLIK".
  2. Kliknij w "Kupuję i płacę".

Jeśli dostawa od Dyson jest niemożliwa, na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego lub gdy dany model nie jest już dostępny, lub jeśli wystąpi błąd cenowy, zostaniesz o tym powiadomiony drogą e-mailową. W takim przypadku zamówienie nie zostanie przez nas zrealizowane. Jeśli już zapłaciłeś za zamówione produkty, zwrot kwoty nastąpi jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie 14 dni.

Nasz sklep internetowy Dyson.pl zawsze odzwierciedla aktualny stan magazynowy naszych produktów. Niestety, nasi Eksperci nie są w stanie podać informacji na temat terminu, w którym dane produkty będą ponownie dostępne. Zalecamy rejestrację na stronie wybranego, niedostępnego aktualnie produktu, podając adres e-mail po kliknięciu w „Powiadom mnie”, aby otrzymać od nas powiadomienie o ponownej dostępności produktu, gdy tylko się on pojawi.

Jak możemy Ci pomóc?

Znajdź potrzebne wsparcie od ekspertów Dyson dla Twojego urządzenia.

  • Rozwiąż problem z urządzeniem

    Nasz poradnik krok po kroku pomoże Ci przywrócić sprawność Twojego urządzenia Dyson.

  • Zarejestruj swoje urządzenie

    Rejestracja urządzenia pozwoli Ci na natychmiastowy dostęp do spersonalizowanych porad i wsparcia oraz wszelkich informacji, które pomogą Ci w pełni wykorzystać możliwości Twojego urządzenia Dyson.

  • Najczęściej zadawane pytania

    Zobacz pełną sekcję najczęściej zadawanych pytań, które pomogą Ci uzyskać przydatne odpowiedzi.